Ärenden.

ufft! Hejsan :)
Idag har jag gjort...för mycket känns det som..
Vaknade för sent och stressade iväg till sjukgymnastiken..Kom liiite sent men gick jättebra ändå..Direkt efter sjukgympan åkte jag ner till AMA för möte.. Omsorgskompaniet och Studentconsulting var där och pratade.. :)




Vandrade hemmåt och tog min medicin..sen så åkte jag och pappa iväg runt halv ett till banken, vidare till skatteverket och sen käkade vi lunch på bofhouse . Yummiiiie<3 Blev en lunchbiff med favoritsås <3

öh.. ja ! Efteråt så åkte vi iväg till coop och sen mcdonalds (jag bjöd klas på lite mat, eftersom jag bjöd pappa och hasse igår.. haha.. ).. på coop skulle vi fixa nytt filter till våtdammsugarn..som tur var så hittade vi rätt :) .. sen kom vi hem typ halv tre.. sen somnade jag.. så jävla dumt -.-

Ska strax ut med hundarna och sen ska jag byta mitt rum till ett annat .. har redan slängt in sängen i det nya rummet osv men aah har ju en hel del att fixa ändå... Euhm.. vet inte riktigt när jag skriver igen.. =( Sorries. Men busyday means less blogging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0