Blodpudding och fläsk?

Huppsiduppsi! det har hänt en del sen jag skrev sist.. dels var visningen.. vet inte hur det gick eller nånting.. vi får se.. jag var ute och åkte bräda när visningen var.. skönt :) sen solade jag lite också... när visningen var klar så åkte jag hem och tittade på några avsnitt av HIMYM :D.. har precis slängt i mig middag.. En halvmåne-skiva av blodpudding och en fläskbit.. ska försöka att inte äta för mycket idag och framöver.. jag äter fan hela tiden annars...ska börja testa det där med vattenglaset. är man törstig eller hungrig så har jag alltid ett vattenglas nära mig så man har något iallafall, då slutar man vara så sugen.. :) anyway.. jag ska nog ta lite kaffe nu och titta vidare på HIMYM.. håller på att somna och det får jag verkligen inte göra ! :|




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0