Comments

Om 1,5h är det visning här.. Så detta är mitt sista inlägg innan jag går härifrån och gör klart exakt allt i hemmet samt sticker ut och åker bräda så mäklaren kan ha placet för sig själv..



Boris om Jag vill ha en boysnight =(:
FF hos mig i helgen. Ska jag höra med folk om lan? ;)
Kanske dags för jag har inte lanat på skitlänge. :S

Svar: HAHAH tönt <3 det är väl alltid FF hos dig ?;) eh.. jo.. men vad ska vi spela isåfall? ni (folk du är med) spelar väl bara minecraft?

Boris  om Fint i huset <3:
Samma inredningsdilemma som jag. Det är svårt att balansera det. :/

Svar: Eller hur. Fan vad störigt det är..Funderar på att (när jag har villa. om jag skaffar det.. iaf flera extra rum) göra en "mysdel" i huset typ..


Boris  om Tränar jag fel?:
Blir en konstig fråga men visst, kan kolla om du vill. Btw, ska du testa samma BH igen så se till att testa med likadana poser för att vara säker. :P

Svar: Äsch ;P säg att du frågar åt en vän hahah.. och tack! och ja det ska jag :)


Jennie om Äcklas inte, snälla ni..Jag behöver bara hjälp:
Oh...my...god! Min första tanke var "Är hon seriös?" Hahaaha... blääää xD

Svar: HAHAHAHAHAHA <3 asbra!!.. Jag har fått så mycket reaktioner... Kommentarer här och sen på facebook och vissa skrev på msn att dom mådde illa av det.. hahahahaha underbart.. sjukt kul.. dock inte min idé ;)


Boris om Äcklas inte, snälla ni..Jag behöver bara hjälp:
Så jävla bra! xD

Svar: Du har bra idéer ibland ;).. fast det är ganska äckligt.. att tänka mig på det sättet =( usch...

Boris om Vattnig dag...:
Jag brukar inte bry mig om smycken så. Men jävlar vad schyssta örhängen. :D

Svar: :D TACK! bara synd att dom gjorde så det började blöda i öronen.... waranjävel


Hippie om Eternal sunshine of the spotless mind:
Haha vilken överraskning att hitta en bit av min recencion på din blogg. Såg bara rubriken och tänkte "oh, min favoritfilm!" Känner mig faktiskt lite smickrad;)<3

Svar: åh :D ja! tänkte att du skulle bli glad! :D


Boris om Påskfirande?:
Jag är på att grilla! :D
Blir nog lite kyligt men vi kan hämta massa ved i Vrigstad. :) Ska ändå ner dit och leta påskägg hade jag tänkt, ska bara övertyga morsan om att jag inte är för gammal för det ännu. ;)

Svar: Jag med (H).. och vafan det finns kläder? jag fryser alltid men inte fan klagar jag för det.. grilla är kul :D.. men.........boris.. Du är fan 29 snart................. HAHAH jag får inte ens påskägg och jag är fortfarande tonåring!!! >.<
unfair

Boris om High and low:
Aww. :( Du ska ju ha det bra! Då menar jag inte dildo-bra utan bra-bra. :(

Svar: HAha.. aw.. gulligt. och tack..


Boris  om Pillar med mobilen:
För det första, du är fin i hoodie. :D Men kameran var ju riktigt bra ju. :) Lyckades ju med den mörka månbilden som hade totalfailat på massa andra kameror. Det var en grym måne btw. :)

Svar: Tack :D jag tyckte också det faktiskt.. och jaaaaaa :O jag trodde inte det faktiskt... cool :D


Boris om Game on innan det blir turn off på hela milla..:
Hade inte noterat att ögat till vänster är mycket närmare munnen än det på högersidan om du aldrig sagt något. ;)
Btw, du har fina kinder!

Svar:Hahahaha .. jag twitchar ju helt cp på bilden.. jag ska nog inte påpeka flaws, speciellt inte om DU undgår dom, då är dom typ osynliga mr. analytisk.. och nej det har jag inte.. alls. ever . nånsin. och du som är så bra på att beskriva just vad det är du gillar med saker, beskriv det om mina kinder så kaaaaanske tror dig pyttelite.. men tveksamt.. allltså neh.. >.<


Boris om Pingstbruden?:
Du har alldeles för finurligt leende på sista bilden för att vara någon pingsttjej. Och med tanke på att du har det typ jämt så tror jag inte det är någon som tror det om dig. ;)
Men ja, jävligt tjockis av dig att posa med gaffel. xD

Svar: Hmm... kanske det:P men pingsttjejer kan nog också le finurligt xD.. hahah aww <3 true.. men jag går inte och ler alltid.. tänk om jag skulle gå sådär på stan i jkpg. Alla hade ju tänkt att jag var pingstvän...?
Och STFU!! hahah jag vet =( Fan...


Boris  om Ett missat dygn! :):
Jävligt schyssta skor. :D
Ta med dem ikväll. :)

Svar: TACK :D


Hippie om Nu har jag sökt... Äntligen.:
Socionom ska tydligen vara jätteintressant och användbart;)
Hoppas det går fint (y)

Svar: Ja det har jag med hört :D men sjukt svårt att komma in på.. tack så hemskt mycket :D


Boris om Maybe its maybelline, maybe its photoshop?:
Du ska ju inte använda krita. :(

Svar:...boris............................. Så jävla dåligt skämt =(...


Boris om Till Boris.:
Du vet väl inte när jag har raster. ;)
Fast nu är det rast på riktigt om 2 minuter så jag hinner inte skriva. Ringer om två minuter. ;)

Svar: haha ne, men du har inte raster alltid iallafall, det vet jag ;)... men oh my god.. hahaha


Kommentarer
Postat av: Boris

1. Angående dina kinder. Jag vet lite var du vill ha, lite mer markerade kindben och sånt. Men det blir lite tunt när man har så litet huvud, och du passar inte i större huvud. ;) Det som är snyggt på andra är kanske inte snyggt på dig. Du ser ju förvisso väldigt bra ut på din smalakinder-bild också. Men du ser lite hårdare och bitchigare ut med. :P Mjukare form på ansiktet är inte negativt.



2. Angående lan, finns mycket annat att spela. Om du lovar att du är dålig på HoN kan jag tänka mig att testa. ;) Vet inte vilka mer av mina kompisar som spelar det dock. :/

2011-04-19 @ 13:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0