First day of the week

Humptidumpti.. Rubrikerna är alltid svårast att hitta på .. aff. haha. IALLAFALL :D idag har vart en completely awesome dag. Underbar all the way through (trots att jag missade bussen i morse).. simningen var jobbig men asgo på något sätt.. sen kom jag hem och där fanns en wiktor så det var ju nice.. vi glodde på lite True blood oooch sen rullade tiden iväg... (A)..
Runt två insåg vi att vi var hungriga (fast vi trodde klockan var runt 12...) så vi gick iväg till East End för att köpa kinamat :) precis i samma veva så ringde jossan (som jag försökte få tag på tidigare...) och hon välkomnades till oss ..
Ungefär exakt när vi kom hem med kinamaten så kom jossan ;D nice! vi chillade först mest och sen bakade vi kladdkaka, vispade grädde, fixade med frukter och satte oss ute i parken i solen och spelade kort :) ... Awesome!




Yummiiiiie<3

Utöver det så ..dunno? skulle kolla på Hook men jossan somnade (för jag och wiktor kliade henne i håret), wiktor tyckte filmen sög och jag var den enda intresserade.. =( ...
Vi bestämde oss iallafall för att gå på bio tillslut och det blev sucker punch runt 9 på kvällen..
Filmen.. what can I say.. Den var ganska asdålig.. COola effekter osv sure men wtf? töntig lam film med shyssta brudar och ASBRA musik..
Får väl 2 av tio.. kanske tre





Imorgon är det en (förmodligen) viktig dag eftersom jag ska till läkaren.. hoppas jag får lite besked.. eller.. hoppas jag det ? o0 ufft. aja. jag ska iallafall dit.. så ni får veta mer om det imon för nu måste jag sova så jag kommer upp i tid :)..












Kommentarer
Postat av: Boris

Fan vad dåligt av Wiktor. Hook är ju asbra. :D

2011-04-12 @ 10:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0