Fredag

Hupp! Nu är det lördag, men vad gjorde jag igår egentligen när jag höll mig borta från datorn? Inte så mycket tbh.. Var hos Soc och hade möte, gick jättebra :)
Snabbt hem, babbla med pappa och fixa lite med disken osv osv sen fick jag för mig att dra aprilskämtet, vilket fungerade perfekt förövrigt :)
och ööh..sen somnade jag i soffan med mina två små söta hundar haha.. men sov bara typ 30mins.. sen kom hasse och klas hem (som hade burit asmycket till mammas lägenhet.. Så duktiga! :D) och var hungriga.. ´



Pizza blev det.. jag beställde och hämtade (med pappa).. Beställde 2kebabpizzor och 1 kebabtallrik. Sen skulle jag lägga betoning på KYCKLING rulle. men istället blev det kyckling RULLE. så han fattade ändå inte. Fick en fucking kebabrulle. Sug kuk -.- jag var inte nöjd.. men Hasse var så gullig så vi bytte lite.. Jag fick pommes från hans kebabtallrik så fick han käka min rulle helt enkelt haha..

anyway..efter käket så... har jag mest chillat.. letat jättemycket utbildningar.. Det finns ju AS MYCKET. Jag blir så frustrerad. Allting är ju asintressant... sen försökte vi planera upp kvällen med men det slutade med att inget hände, så jag drog iväg till Boris i några timmar :)

Väl hemma igen så nördade jag HoN.. Heh. Jag har iaf lärt mig lite, blivit liiite bättre.. (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0