Fyfan +o(

Uuusch. Jag mår så jävla illa.. :S Har sjukt ont i magen och sen känner jag mig lite spyfärdig också :S wtf.

Kanske var för att jag för en gångs skull åt frukost? Åt en halv ostmacka och en halv powerking..Jag gillar ju inte ens ost... MEn jag åt endast för att jag hade ont i magen redan innan.. fast jag kände mig inte spyfärdig då.. Afff så jobbigt. Nu ska jag börja sålla mellan alla mina utbildningar jag har valt ut... lycka till lilla unge.. haha.



Ser ut som det blir Göteborg eller Linköping eller Karlskrona.. Bara där ifrån som jag ryckt ut sidor att spara (ur katalogerna, sparade sidorna som var intressanta).. Så nu får jag börja sålla... Wish me good luck.Seriöst. Jag fattar inte hur folk har lyckats välja utbildning. Tror inte ni har kollat tillräckligt. DEt finns verkligen ALLT och sjukt mycket intressant! :O

Anyway.. Måste träna idag med.. och sen så hade jag tänkt städa rummet med... ah.. vi får se.. First things first! Utbildningar :)

men ska sitta kvar här en stund faktiskt.. Har inte suttit vid datorn sen jag vaknade (11.30 (A)) för jag har chillat med mamma och hasse ^^ men anyway... nu är hasse på paintball och mamma i tvättstugan så då passar jag på att sitta här^^



Jag tror btw inte att jag kan förklara med ord hur bra jag tycker att runaway baby är.. Den är.. MMMH! hahaha <3.. bra musik, bra röst, bra sväng och allting är bara.. cool ;D Varenda jävla låt i hans album är faktiskt riktigt bra.. hur lyckas han? o.0
Förövrigt så lärde jag mig lite mer om HoN igår än vad jag gjort förr.. Fattar mer lite vad det går ut på.. HAHA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0