Konstigt smink..

Jag skulle kolla om man la mer fokus på mina läppar ifall de bara hade lite glans .. och helt ärligt så tyckte jag inte att man fokuserade mer på det för att det glänste lite.. de såg inte heller större ut som många sagt till mig att mina läppar gör om jag kletar på läppglans..



På den första bilden har jag inte läppglans men läpparna ser ändå större ut på den bilden. Då tänkte jag att det berodde på att jag var närmare ansiktet när jag tog bilden, så läpparna helt enkelt ser större ut.. MEEEEN.. Jag gjorde likadant från sidan, och då ser läpparna större ut med läppglans, trots att den första bilden, utan läppglans, är närmare tagen...
Så.. Helt enkelt fick jag inte ett resultat at all. bara slumpmässig fakta, som gäller just för dessa bilder och vinklar I guess? .. så jävla dumt. hoppades på att lära mig något om vad som såg bra ut på mig själv, men icke...



Det enda jag kan tänka mig är att den bilden med läppglans är taget mer framifrån än den utan. MEEEN tittar man på halva nederläppen endast (om man tittar på precis det som visas på första bilden, fast på andra) så ser den fortfarande större ut... aff


Ursäkta bilderna btw.. haha.. inte direkt piggast i världen plus att solen lös rakt i ögonen ;) vaknade halv åtta idag självmant btw!..  sjukt.. men jag tror det berodde på att min hund gick runt i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0