Morningmeeting!

Huhu.. kom precis hem från mitt möte som var vid 8.30.. Var på arbetsmarknadsavdelningen... Gick jättebra ..



Sjuksystern ringde mig precis angående sjukskrivning..Nu ska jag sjukskrivas, det är bestämt.Det är lika bra när medicinerna är så ostabila tydligen.... i juni ska jag  tillbaks till läkaren för att se ifall den här medicinkombinationen fungerar och isåfall blir min sjukskrivning inte så lång :) . Imorgon ska jag iväg och träna på morgonen, sen efter det så ska jag till socialen och berätta att jag inte vill gå där mer eftesom dom inte kan hjälpa mig på något sätt.. De kan inte förändra min situation och då vill jag inte gå där och dra pengar från dom...
Efter soc så är det så att mamma kommer hit ölver dagen igen för att dela upp alla våra familjefoton.. sen ska sarah också komma hit .. nice nice..


Idag, vid fem typ, så ska jag åka iväg till oris.. innan det så vet jag inte vad jag hittar på, förmodligen rensar bilder och tittar på serier^^ kanske övningskör lite med ?:D

Kommentarer
Postat av: Boris

Fin. :)

Och fint att det är beslut på sjukskrivning. :) Även fast det inte är kul i sig så är det bra att veta säkert hur det blir så man slipper undra liksom. :)

Schysst gjort det där med socialen också, får du tillräckligt med pengar från sjukskrivningen istället?

2011-04-27 @ 10:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0