Mynt!

Pappa hittade en spännande sak när vi rensade runt för någon vecka sen..




En tia, en enkorna, en femma. och vad fan är det för mynt som är större än en femma ? :D






En tvåkrona :D det coola är att enligt myntverket (okej.. hette väl kanske inte myntverket.. haha. men någon jävla.. statlig grej..) så kunde man fortfarande handla med tvåkronorna :D
Har alltid vart intresserad av mynt.. vet inte varför. När folk hatar dom så vill jag ha dom haha.. jag tycker det är pyssligt.. :) Man kan räkna,spara, pilla och lägga i kronologisk ordning osvosv.. haha omg VAD NÖRDIGT det där lät.. Men aaff. iaf.. jag är inte en av dom hatersarna som alla andra i min familj...
"ONÖDIGT MED MYNT BARA JOBBIGT OCH TUNGT VÄRDELÖST!!"
nej! =(
man kan göra massor med dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0