Natti folket :)

Tror jag ska sova i tid idag igen.. senast 11.. men är redan sjukt trött.. så ah.. vi får se när jag lägger mig men detta är iallafall mitt sista inlägg för idag.. Imorgon är det torsdag vilket innebär sjukgymnastik.. sen har jag ingen aning om vad som händer.. hoppas dagen går fort dock.. Tror jag lär läsa en hel del körkortsteori också.. på tal om det så ska jag nog faktiskt gå och göra det nu :)

Nu vet jag iallafall vad som händer för mig över påsk.. blir påskmiddag på lördag sen ska hasse ha över vänner och grilla men då åker jag iväg nånstans med wiktor, vet inte riktigt vart än. tänkte stranden först men 1. drägggggg (dessutom motormässa. worst weekend ever i jkpg) och 2. svinkallt.. så ah.. får se..

Sov gott sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0