Oh, but honey, please!

Hallojsan! Camilla är up and running så att säga.. Fast egentligen är jag mest bara....slöfock som råkat vakna p.g.a det fina vädret som lös igenom persiennerna.. >.<

Idag ska jag göra lite smågrejer.. Ska framförallt städa.. Sen tänkte jag pilla lite på min mobil med för nu lär den ha vart laddad tillräckligt länge :).. Sen tror jag att jag bestämde med MC idag med? o.0 JA !jag kollade mobilen.. haha.. är så glömsk.. Hon skulle höra av sig när hon vaknade :) Så var det!

Plus att jag ska iväg till Jossan med tror jag? eller jag menar jossan skulle hit.. så var det.. just ja.. haha..

Ni kan få lite före/efter bilder på min städning. Heh. Mitt rum var så perfekt och fint och underbart när jag hade precis bytt rum. Nu ser det ut som en svinstia>.< .. Jaja, det löser sig med mina responsibility-skills:)



Från hyberboleandahalf. SOM jag btw borde kolla in igen.. haha. hann inte läsa klart hela bloggen. Underbar jävla bloggare seriöst. Bästa bloggen jag någonsin läst helt ärligt.. Trots att jag inte följer den dagligen..




Förhoppningsvis hinner jag med lite HIMYM eller Trueblood idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0