Påskfirande?

Jag ska strax dra från datorn för dagen och göra massa halvtråkiga saker...Behöver dock datorn till vissa saker (som typ deklarera, leta efter telefonnummer osv).. Haha.... Vet ni vad? Den här..... åååh <3
All I want is you - Barry Louis Polisar <3 Haha UNDERBAR jävla låt! Från Junofilmen :).. Gör mig alltid så jävla glad!


Förövrigt.. Hur ska jag fira påsk? och helt ärligt vet jag inte ens vilka dagar påsken är på o.s.v... men jag ska iallafall käka påskmiddag :) Det är det enda jag vet om jag ska vara ärlig hahaa.. kanske blir någon som grillar på stranden eller något??? vi får se :).. men påskmiddag it is! :D  Har ett litet, jobbigt, jävligt problem... Nästa vecka är träningen inställd. Innebär 4h egenträning hemma. Sug min kuk. seriöst vad tråkigt.

Testar en ny grej btw . Hasse sa att min blogg är lite för mycket wall of text ibland, så han sa "använd itallic eller bould eller underline eller whatever för att man ska orka iaf läsa lite av det".. så ah.. haha.. jag testar :)

Visste ni btw att man kan fixa färg till sin text? Tycker det är asjobbigt att pilla med, men nu vet ni iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Boris

Jag är på att grilla! :D

Blir nog lite kyligt men vi kan hämta massa ved i Vrigstad. :) Ska ändå ner dit och leta påskägg hade jag tänkt, ska bara övertyga morsan om att jag inte är för gammal för det ännu. ;)

2011-04-18 @ 12:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0