Pillar med mobilen

Hallojsan! Kom precis hem från Boris :) Det blev piren + glass med boris, torbjörn, manfred och sabina :D mycket mysigt trots att jag frös endel efter att jag börjat äta den kalla glassen.. Tog bilder med min nya kamera för att se hur det blev...
Jag fattar inte dock hur man för över dom än, så jag skickade via mail till mig själv haha..Går alltid lösa på något vis :D



En frusen camilla.. Fick låna manfreds hoodie. Fasen vad skön den var inuti :O



Sabina, Torbjörn & Manfred



En liten bit av hamnen :)






Anyway!efter att vi käkat glass så drog jag med dem hem.. skulle egentligen städa här hemma men pappa orkade inte så jag fick lov att hänga med:)
Vi åkte alla fem hem till boris och sabina.. Torbjörn skulle laga maten :) Fasen vad duktig han var på det också.. Blev "ost och baconfylld fläskfilé"(som egentligen var "ost, bacon, persilja och vitlöksfylld) med pommes chateu och jensens favoritsås :D

Månen var väldigt fin idag från boris fönster :)


Kommentarer
Postat av: Boris

För det första, du är fin i hoodie. :D Men kameran var ju riktigt bra ju. :) Lyckades ju med den mörka månbilden som hade totalfailat på massa andra kameror. Det var en grym måne btw. :)

2011-04-18 @ 08:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0