Puke

Alltså AJ?!.. var precis ute med hundarna och nu har jag en FET jävla bula på halsen typ... som ett asstort myggbett, kliar sönder.. ajjjjje =(
Usch vad obehagligt ! =(
nu ska jag iallafall sova (What? Now? ofta? har inte sovit såhär tidigt på flera månader) eftersom jag är astrött.. och imon vid 8.30 är det UM sen kommer hasse hit och sen ska mamma hit med osv osv...

just ja.. spydde nästan nyss när jag borstade tänderna.. fattar inte att jag tycker det är så jävla hemskt..men usch fyyyyfan vad illa det är >.<

IIIIIIIHK!!! hoppas jag somnar fort för det här bettet is killing me !>.< fyfan. Känns som det är värsta vulkanen på min hals. varför är det alltid så ? känner man på något med fingertopparna så bara tänker man "OH HELVETE det är typ ett berg!!" .. speciellt med finnar.. jag kan tänka mig att en finne jag hittar är aaas stor, sen syns den inte ens ?! sjukt. men ah,,, ska iallafall lägga mig och mysa med min hund nu som ligger i sängen bredvid här :)



Sov gott peepz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0