Ren besvikelse.

ALLTSÅ!!!!!! för första gången på EVIGHETER så lägger jag min mobil på laddning i andra sidan rummet, abra för att jag verkligen skulle komma upp idag. Det kommer smssignaler två gånger till mig igår och jag trodde det ena var boris och andra sandip.. Boris visste jag att han inte ville något viktigt (för jag trodde jag hade skickat iväg ett godnattsms men det råkade faila att skicka-.-) och sandips sms kunde jag lika väl se på morgonen.. Men nej. Det var inte dom som smsade. Det var två andra som hade lite urgent meddelande och såklart går jag inte upp ur sängen och tittar. FAIL. Från och med nu ska jag alltid sova nära mobilen igen. ingen jävla"måste ta mig upp"-fason. Jag får väl helt enkelt stiga upp när alarmjävlet ringer, trots om det ligger nära mig..

Anyway blev SÅ Jävla besviken på mig själv att jag missade båda smsen. sög. Kunde haft en mycket bättre kväll igår än vad jag hade, men nej.. istället var jag dumdristig och låg kvar och tänkte och tänkte och tänkte och inte kunde sova. Fittigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0