Sov gott sötisar!

Hej isbitar! ja. ni är söt-is. jag gillar sötisar. men haha nej. nu ska jag sluta lolla.. jag måste bara säga en sak innan jag lägger mig. Tack för att vissa av er finns. Just nu orkar inte jag nämna namn för jag kommer glömma många. De som vet att jag gillar er, ta fucking åt er. det är få folk jag gillar.. men er gör jag. Ni är fina och bra!

Förövrigt har jag rivit sönder både höften/rumpan samt i ansiktet så det blöder.. Sjukt komplicerat att försöka torka båda placen samtidigt som man bloggar hahaha.... men får väl ta itu med det senare innan jag lägger mig i min vita säng och förstör ;)

Imon ska jag fixa i hemmet, kolla liiiite mer på utbildningen jag valde i första hand (måste ge mig respons på att det var bra val HAHAHHA), fixa med försäkringskassans papper och leka med boris och sabina förhoppningsvis
Jag träffade btw deras fågel, Lillen, idag. OH MY GOD vad cute hahahaha <3 så jävla asgullig

Kvällens låt
Wannabe - Spicegirls <3 haha ååh vad den gör mig fjantigt glad..


En bild som jag googlade fram..




Kommentarer
Postat av: Boris

Rivit sönder rumpan och ansiktet? Låter typ som du rivit loss värsta slamsorna ju. :P Tror fläckiga lakan är dit minsta problem då. ;)

2011-04-15 @ 11:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0