Spänd!

Uh.. Im so tense.. Suttit och övningskört idag igen i 45min ..körde på väg!! :D även om det var en ganska deserted väg! :P Lärde mig blinka, stanna, titta mycket (ha fokus och vara uppmärksam), växla, göra u-svängar osv osv :D kände att jag rockade ganska hårt, även om det blev fler kärringstopp än igår, men det var för att jag var så spänd för att vara ute på en väg.. Mötte iofs bara fyra, fem bilar.. men ändå!

Vid halv sex körde vi Hasse till sin tjej och mamma hem till sig. Efter det åkte jag och pappa till farmor som var vänlig som vanligt och vi fick lite käk där sen tittade jag på VHS filmer från när vi barn var jättesmå.. ASCUTE!
Hittade bara "elin-bandet" dock (på min kusin..) men på det bandet var det julafton 1997 och då var ju såklart jag också med.. iiiwh så söt jag var! :D
oooch iallafall, efter det så åkte jag och pappa iväg till Elmia och körde :) coolio!



jurassic park brallerna <3.. hoppas inte mamma slängde dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0