Tränar jag fel?

ALLTSÅ. En sak jag var HELT bestämd över när jag i min hjärna bestämde mig för att träna, det var att jag FAN INTE ska tappa fett på boobsen.. trodde jag tränade "rätt" för jag använder inte mina bröstmuskler när jag tränar. MEEEN Dum i huvudet som jag är så är det såklart fettförbränning som sker, alltså minskar boobsen också. Jag har tänkt på det i en vecka, att dom inte ser lika extremt bra ut längre.. men nu inser jag först varför...

Eller? Jag behöver seriös hjälp. Funderar isåfall på att inte träna och istället äta lite mindre eller lite nyttigare...?.. Men sånt SUGER JU RÖV. träningen var iallafall kul. men inte äta det jag vill?? AFF I tell you..... Boris, du som kan sånt här.. eller det kan du ju inte men han där snubben på nätet som du visste om.. Fråga gärna mig åt honom, om man kan träna på något vis utan att förbränna bort boobsen...


Har bestämt mig för att testa den här BHn när den är ren.. sitter den inte lika perfekt längre så blir jag riktigt lack. Min favoritdel på mig själv är eventuellt uppfuckad....


Kommentarer
Postat av: Boris

Blir en konstig fråga men visst, kan kolla om du vill. Btw, ska du testa samma BH igen så se till att testa med likadana poser för att vara säker. :P

2011-04-19 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0