VAD I HELVETE`!`!?!?!?!

FITTTTTTTTTTA! hade skrivit ett inlägg. sen tryckte jag på fucking ENTER. DÅ FÖRSVANN ALLT?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan vad sur jag blev. var helt i ett ASBRA Mood för jag skrev om imperiet och lyssnade på låten bibel. FINNS ingen mer underbar musikant än Thåström. herregud blir nästan gråtfärdig av låten.. så underbaaaaaar!
Men jag började skriva om the clash's låt "this is england"... men ah. skitsamma. Nu är jag sur så nu tänker jag inte skriva mer...
tänker bara säga att jag har ca 6h på mig att fixa allt jag ska, så jag kände att jag hade tid över här.. men nej tydligen ville inte någon i världen det för den förstörde för mig =(

jävla fittbloggsida=(



Men ja. Bibel- imperiet. Underbar.  Vem ska be för babylon?
Ytterligare är kaos passageraren och en amerikansk officer och briggen blue bird (inte hans text) samt århundradets brott riktigt jävla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0