West Coast Riot

Alltså. Beslutsångest. Seriöst jag vill SÅ BADLY höra sum 41 live. MEN är det värt 750 kr? Ja det är det. Men vem ska jag gå med? och seriöst hur fan fungerar det på festivaler ?=( Jag kommer typ mosas......

Eller hur är west coast riot liksom? är det bara ett stort gärde där dom spelar? isåfall kanske jag inte mosas.. men AFFFF hjälp mig att make up my mind. Och MC vill du fortfarande gå? för jag VILL men vet inte om jag vågar xD

750kr är bara att spara ihop.. samt bussbiljett till gbg osv..Kanske kan sova hos elena ? o.0 eller ah.. tälta ska man väl egentligen göra.. men nejtack.. >.<



Kommentarer
Postat av: viktoria "bäst i världen" mars carlson

jaa, jag vill gå. tror inte det är tältstatus på wcr... men det går alltid bo hos någon.

2011-04-03 @ 13:51:00
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0