Wooopiedoo!

:D Idag har jag vart uppe tidigt, tränat på ryhov och sen chillat med true blood serien.. har bara sett ett avsnitt dock..
Lyckades missa bussen i morse (Y).... Jag stod och väntade en liten bit bort från själva stationen, för där stod en tant... sen 10min efter att bussen skulle åkt så kommer tanten fram och frågar om jag vet något. Då slår det mig att dom bygger ju om hela jävla drottninggatan och så ser jag då att det står en fet jävla lapp på busstationen (Wtf såg inte tanten det för?!) om att linnegatan är stängd tillsvidare typ november. döda mig.)

Måndag.. awesome.. har försökt få tag i jossan idag men hon svarade inte, jag tror att hon fortfarande sover.. vi bestämde igår att höra av oss men ah.. sen ska jag iaf iväg till boris förmodligen för att smaka på den ..sjuka jävla ranbowtårtan (som iofs blev ganska epic. men retarded..) och ööh.. ja.. wiktor föreslog bowling så det kan ju vara en ide också ;D nice! vi får se vart dagen tar vägen.. har ingen aning atm..



jossan och barbieballongen <3 kan nästan bli en serie.. så bra passade det :) haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0