Yesterdaaaays!

Miwh! Guns n roses låt passar fint till min rubrik <3.. Så.. vadfan gjorde jag igår? Slöade mig. Och lagade mat. thats faktisit about it ;D .. men sooooo nice tho.. och ah.. kollade på massa trueblood..

Idag åker wiktor hem iallafall.. så sen ska jag städa här hemma och fixa med utbildningar. har ytterst lite kvar att titta igenom och det lutar mot biologilinjen :)  dock ville sabina också träffas så vi får se hur jag ska lösa det här.. tror jag släpper av wiktor, åker hem och städar, åker till sabina och kollar utbildningar där :)

Förövrigt så var jag på ett AMA möte idag igen.. gick bra, nu slipper jag vara där eftersom jag har fått jobb :) nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0