Brutalt



I det här inlägget kommer det komma lite bilder :)
har endel roliga på min telefon, men det programmet cpar numera bara för jag installerade om alltihop.. men det tar jag itu med när jag har lite mer tid.. :) Just nu måste jag skynda mig lite eftersom jag ska göra massor idag också..
Synd dock, för jag har fyyyyllt min kakburk med kakor :) Och det finns fina bilder på det på mobilen.. yeye..


Allt som står på min lista idag är
Ta medicin
Borsta tänderna
Kolla posten
Be gabriel om att visa tvättstuga & föråd + skriv upp tid @tvättstuga
Tvätta köksgolv + lite i vardagsrummet
Diska
(btw en helt miraklisk sak skedde nyss! :o avloppet har ju vart miffo enda sen jag kom hit.. och nu diskade jag precis innan jag satte mig här för att blogga (eftersom jag förväntade mig att allt skulle fyllas på i vasken och jag endå var tvungen att vänta- då kunde jag lika väl blogga) och helt plötsligt så var det helt fullt som vanligt, men i nästa sekund när jag tittade ner i vasken var allt borta!! :o så nu fungerar avloppet igen:D vilket gör det tusen gånger fortare att diska, awesoooome!:D)
Städa
Sätt upp tavlor, lampor & gardiner
Blogga
Kolla karta över linköping och lär dig lite
Gör matte & kemi
Umgås med wiktor



Såatteeeh.. det är ju en del ;P
Men här kommer massa fina foton :).. På mina ben. HAHA.
Tänkte visa att det går brutalt till på nollningen... Eller bara att jag äter waran och får blåmärken lätt..haha..
Har även SVINONT i ryggen,axlar och nacke, men det är inget blåmärke.
Sen Hade jag ont i båda höfterna, men när jag fotade dessa bilder så hade jag ännu inte fått blåmärken på höftbenen, det har jag däremot nu.. heh...Och armbågarna samt sidan av kroppen och fotlederna.. men försökte fota en fot, men det blev liksom lite kasst ändå



vänster knäskål (Y)...



vänster knäskål, där fram...



vänster ben (är fler blåmärken än vad man ser på bilden.. visa är små och inte så extremt färggranna (stavning?))



vänster "baksida" ben



Högerknä..blev ganska kass bild (btw lägg märke till linslusen där bak på alla bilder :D)



Och på högra ögat har jag också fått smäll.. haha..




höger fotled






Nu ska jag uppochiväg för att göra massa saker, men skriver sen :) och då har jag lite roligare bilder också:D

btw filmen igår var bra :) Som de flesta sånna "hej jag är asgrym brute och ska rädda alla människor i kedjor från dom elaka som håller dem slavar" typ... :) 3Dn var inte så störande som det kan vara, utan de hade använt effekterna bra :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0