Can't belive it.

Seriöst? Flyttar jag snart eller? Säg Woooot?!.. Det är _egentligen_ inte en big deal för alla gör/har gjort det.. men det känns inte som jag är vuxen än, helt ärligt? Wtf. Jag kan inte öppna burkar med plåtlock ens? Når inte översta hyllorna? Kan knappt öppna en cocacolaflaska. Fortfarande inte lärt mig tvätta (men det går bra med mammas instruktioner tror jag :)).. men ja. ni ser ju. Och nu packar jag min sista flyttlåda. INSANE in the fucking membrane.



Har gjort en video till er, men kan inte ladda upp den nu. Hasse är konstant inloggad på sin utubechannel på datorn, och jag vågar inte logga ut, ifall han typ glömt sitt lösenord. Och kan såklart inte ladda upp mina videos på hans channel. Så ni får den när jag får tillbaks min dator.. Nu ska jag övningsköra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0