Dag fyra, fredag :)

Jag vet inte om jag räknade fel igår? det gjorde jag nog inte.. tänkte tis + ons = två dar..och jag skrev om torsdagen.. och nu.. aah! jag räknade rätt.. hahaha :)
anywaaaay! Jag _lever_ men jag är fan bruised som satan..
Har blåmärken öööööverallt på benen, men har även sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinont i ryggen verkligen.. vetifan vad som hänt, och jag kan inte titta min rygg själv efter blåmärken...
Sen såklaaaart träningsvärk i benen. Pga allt "gåomkring" men också p.g.a. "fotleken" där man böjer benen som fan, saaaamt en annan lek där man ska trycka ihop sig som fan.. haha...
och i samma lek fick jag även ett blåmärke precis vid ögat (fast det är iofs rött.. men ja.xD)



ajaj ;P
men is chill..
Idag, nu kl 10 på morgonen, så har vi "mentorsmöte" det är den första "lektionen" i mattehjälp.. vi ska träffa de som har oss på de "lektionerna", det ska tydligen bara vara elever som är lite äldre än oss, som frivilligt ställer upp.. Hur awesome? -AWESOME!
Och iofs är jag nu före i matten (satt i två timmar igår på en "rast"(var egentligen vandring i staden.. men jag + gå = biiiiig nono!)) men det kan inte skada att göra lite till samt att träffa människan ifall man får kontaktuppgifter osv :)

Öhm.. efter det, vid 12, så ska vi ha en lunch-tävling. Vår sektion vann den vi hade igår.. Det var den första :) .. awesome! så hoppas på en till vinst hiihhi!
Och runt 13 är det väl klart.. sen vid 14 ska jag vara hos sjukgymnasten och vid 18 är det "skördefest",whatever that means.. är iaf lite käk ch dryck och säkerligen massa annat skoj!

Men ikväll kommer även wiktor.. heh.. får se hur det blir iaf :)
Förövrigt! jag har lovat er bilder och det _ska_ ni få. Har dock glömt fota nästan allt kul som skett =/ just för jag har haft kul då.. haha.. men aah.. imon har vi inget (vi har hajk. men återigen.. milla + gå? nejtack. Fast då måste man cykla. vilket bara blir värre)..
Så.. det får bli bloggande, diskande, städande, mysande och pluggande imon :) Im off to school now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0