Datorlös =(

jag har ingen dator atm.. så kommer inte kunna blogga alls mycket.. den är lämnad hos boris för att rensa fläktarna, installera om och backuppa lite grejer samt skaffa login-lösenord.. måste göra rent den innan jag flyttar, annars kommer den nog dö lagom till hösten xD.. haha..
sitter just nu på hasses dator men han vill helst inte att jag ska använda denna, så därför kommer jag inte skriva allt för mycket...




igår hade jag iaf en trevlig kväll på piren, men jag hinner inte berätta om det just nu eftersom hasse snart tittar hem, vill inte sitta ivägen för honom nämligen :) Hoppas ni har en uuuuuuuuuuuuuunderbar dag i det uuuuuuuuuuuuuunderbara vädret, själv ska jag fixa och dona^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0