Färdigbadad och fräsch.

men oh-so-tired... jag ska planera lite här nu sen ska jag blogga igen hade jag tänkt. men nu har jag slarvat bort kameran ... -.- batteriet är fulladdat och jag minns att jag, imorse, såg kameran i sängen sen flyttade jag den (förmodligen till skrivbordet, mest logiskt, eftesom jag ska ha den till bloggen) för att få plats med alla kläder som jag la på sängen. men nu är den gone. GONE! damp. men det är för mycket prylar överallt...  ni kan åtminstone få lite bilder från mobilen :D
Det var aaaasskönt att bada. Har inte badat sen..? ööh.. ja, innan jag och tim gjorde slut.. så typ jul?... omigosh. och ensam har jag inte badat på typ 4 år hahaha så det var niiiice att bara ligga där och chilla (Y)! Fast jag hade visst inget shampoo... Jag hade två balsam istället .. xD
Käkade btw en äggmacka nyss.. det var bra, för nu är jag inte extremt lika trött som innan, men fortfarande astrött..


Random-ig bild..från innan operationen, skulle nog ta kort på mitt ärr xD haha..

skriver och visar mobilbilderna sen när jag planerat upp min morgondag :) beeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0