Heliga mackaroner!

Nej. faktiskt inte. mer pasta och ris helt ärligt..
I morse vaknade jag och wiktor vid 09 typ,.. sen lolade vi väl runt i sängen en halvtimme innan vi faktiskt gick upp.. vädret var helt underbart så vi bestämde oss för att gå till den stora gallerian som finns precis bredvid skäggetorp.. det är den största gallerian i linköping tydligen.. och jag visste inte ens att den fanns förens nu..så vi gick upp, sen pluggade jag (det var väldigt mycket needed, men wiktor tvingade mig att göra det innan vi gick till affärerna.. jag ville helst till affärerna, men fick se det som en slags belöning istället för min plugg-effort.. :))
Oooch sen begav vi oss ut i det fina, asvarma vädret.. linne och korta jävla shorts, ändå höll jag på att dö.. och jag ångrade mig när vi hade gått lite längre än till willys, jag pallade helt enkelt inte när det var så varmt..
Såå.. det slutade med att vi gick till willys ist, bara för att handla mjölk, kyckling och såklaaaaart cocacola. Ingen helg utan cocacola, när wiktor är här.. han hjälper mig att bära (H)... så jag har faktiskt helt ärligt inte vart en dag utan cocacola sen jag flyttade hit, and I reeeeeeally enjoy it! :D
öh. iaf.. vi har typ bara lagat mat och myst och busat idag.. lagade 6st matlådor (2 olika rätter) plus middag till oss ofc..
NNu ska vi se film. en film jag alltid velat se men aldrig tagit mig tid till.. Jakten på lycka. :)



öööhm HAHAHA Just ja! Jag måste berätta en sak.. hahaha.. crazy... I går när vi kom hem hit så skulle wiktor bara röka klart innan vi gick in, så han satte sig på stentrappan utanför och jag lutade mig mot honom och stod och kramades, men han satt ner, fast vi blir ju typ samma längd då... luls. Aaanyway. helt plötsligt så säger han, out of nowhere, "älskling, res dig" och jag blir "wtf? " .. min första tanke var att han blev upphestsad typ och inte ville kramas.. så frågar jag "öh? varför " "för jag säger det", svarar han.. sen vänder jag runt och där står fyra eller fem små negress/somalie (eller liknande) barn .. jag vred snabbt runt helt, så hann bara se en av dom i ansiktet.. och han stod med världens gap, helt öppet, och bara stirrade...
jag skämdes och började skratta, för allting var så komiskt.. som en jävla film.. hahaha.. och wiktor tänkte att dom skulle flytta sig när vi släppte varandra, men dom stod kvar (alltså kanske bara 2 meter från oss..)... sen vinkade wiktor lite fint och då kutade dom iväg... WTF hahaha.. som ett jävla zoo... kände mig som en apa i bur som folk tittade på.... och vi kramades ändå bara liksom .. hahaha meeen det bästa var ändå att när wiktor berättade för mig vad som hände i början, när han sa till mig att gå bort...
Då _pekade_ ungen på oss, samtidigt som han gapade och stod helt paralyzerad.. hahahahahah omg...

pekbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0