Jag hittade kameran! :D

hihihi yeiiiy! jag hittade den :D precis när jag skulle gå, så skulle jag slänga mina kläder i min tvättkorg under skrivbordet, så drog jag och slet och lyfte lite i tvättkorgen så var kameran där! :D



Så.. Min helg! Min flytthelg. ohoo..
Den började tiiiiidigt på fredagsmorgonen runt kl 06..för att jag skulle iväg till halkbanan med körskolan! Det var såååååååååå jävla kul och FAN vad man lärde sig mycket.. man fick upp ögonen liksom. Sjukt asnice! :D
Efter det så hämtade pappa mig runt 12.30 på cigarren.. sen åkte vi iväg mot linköping... :) Jag somnade lite i bilen..
Vagnen var redan packad, eftersom vi lastade allt på torsdagen..
Väl framme så började vi lasta ur alla kartonger, sängen, soffan, hyllan, skrivbord m.m.. och nästan i början så träffade jag ju den snälla grannen som jag redan berättat om :D
Öhm... sen när vi var klara med allt så blev vi bjudna på kaffe hos grannen och därefter så drog vi iväg till stan här och käkade.. vi käkade precis jämte centralstationen har jag numera fattat.. :P (usch vad jag gäspar.. kanske inte skriver klart allt om helgen.. :| )
öhm..... ja..öö.. HAHAH min hjärna fungerar fan inte.. efter maten så åkte iaf hasse klas och pappa hem till jkpg och jag stannade här.. började riva lite i kartonger osv.. sen kom wiktor runt 6 och vi städade mest köket.. eller han städade kökshyllorna och jag plockade in alla mina grejer ... En galen sak hände.. jag stod och plockade med glas-lådan och skulle ställa in några ölglas, sen vände jag mig tillbaks till lådan.... och....Såg en FET Jävla äckelspindel i min låda ... AAAAAAAH! jag blev verkligen LIVRÄDD. den bara var där helt plötsligt! :| .. så wiktor var min hjälte och tog den och släppte ut den (Y)! :D bästaste!



öh. jag orkar fan inte mer. ska lägga mig nu mens jag är trött, så man inte missar "sömntåget". Lol. nu fick jag panik hahah. Gabriel knackade på dörren och jag satt här i en handduk på huvudet liksom. men han har vett nog att inte bara knacka och gå in som tur är.. ufft.. haha. jaja. nu blev jag ju pigg bara för jag blev skrämd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0