JAG VILL GIFTA MIG!!!

nununununuuuuu! Allltså ååååååh seriööööööööst jag döööör! vad mycket fina bröllopsklänningar det fiiiiiiiiiiiiiiinns!!! oKEJ nej stopP! HAHAHA. omg. Inte milligt någonstans .. menar alltså inte for real att jag vill impulsgifta mig bara för klänningarna. men seriöst. MAN DÖR på varje fin bakelseklänning man seeeer. åh! jag älskar det!!!
Sen kan man ju då fråga sig, om jag inte tänker impulsgifta mig eller ens funderar på det, varför kollar jag klänningar?.. Jag läste egoinas blogg, hennes pojkvän hade kommenterat att han gillade vera wang, så tänkte jag "vafan har jag hört det från?" .. såklart klänningar! hon är ASGRYM på att göra fina bröllopsklänningar och nu ligger jag här och suktar efter det, istället för att sova som den duktiga flicka jag borde vara -.-



men ah, anyway. Sukta kan man, men betala för dom jävla klänningarna? impossiboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0