Liten update :)

Hejhopp! jag ska snart gå och lägga mig faktiskt.. Måste ändra min dygnsrytm.. Mitt rum är helt städat och det ser perfekt ut..
Tänkte berätta lite vad som kommer hända de dagarna framöver för min del, eftersom jag inte är säker på att jag får tag på en dator till att blogga på.. Hasse är inte hemma just ikväll, därför kan jag skriva ett tag :)

Imorgon blir det mycket teoriläsning och även massa körning för min del.. Kanske packar lite till flytten, men det tror jag inte.. Måste ha rent rum tills jag vet ifall vi ska fotografera mitt rum eller inte (till annons).
På lördag är jag borta heeela dagen (ska försöka att inte glömma att fota.. jag älskar bilder.. men det kan bli lite mycket att tänka på om jag ska träffa en helt ny släkt liksom..) för att träffa wiktors släkt typ
ööööööööööööh..nu ska jag övningsköra sägerpappa.. så.. mer update blir det inte tyvärr.. hoppas jag skriver snart igen, cuz its fun! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0