Religion är som en penis.

Religion är som en penis, det är okej att ha en och det är okej att vara stolt över den, men snälla,
dra inte fram den ute bland folk och börja vifta omkring med den.
Och framför allt; försök inte trycka ner den i halsen på folk utan att fråga först.


(FYI, detta är inte en bild jag vanligtvis har på datorn. Och inte heller någon som jag själv fotat.. Jag googlade "Penis" och detta kom upp först :))

Förövrigt måste jag säga att det är en HAPPYDAY idag! :D jag mår så jäääkla bra och jag har sovit ut riktigt ordentligt (vaknade för en timme sen.. )
Jag kollade precis min facebook. Jag måste verkligen ta nya egopics.. heh. Får väl göra det när jag har flyttat ner och settled in så att säga.. Inte för min profilbild på någotvis blivit ful med tiden, nej nej, still lookin great. Men.. ja.. jag vetinte.. Förändring förnöjer? :)
Idag ska jag vandra iväg till postkontoret, sen ska jag åka upp till Öxnehaga och träffa tobbe lite snabbt för att lämna lite av tims prylar och hämta lite av mina prylar.. sen ska jag till oliwers mor för att hämta pengar som sarah skulle ge mig och därefter ska jag tömma en hylla som jag ska ha med mig imon.. Efter alla "obligatoriska" saker så ska jag chilla lite med MC och sen vidare till min släkt och mysa lite :) På kvällen packar vi flyttvagnen och imorgon flyttar jag. Crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0