Snart sovdags!

Hej hopp hej hopp! Idag slutade jag 16,, skulle gå till 17 men jag var redan klar med matteuppgifterna så jag stack hem.. väl hemma pratade jag med kirsty, pappa och mamma i telefon måånga timmar.. halv 9 la jag på det sista samtalet.. heh. under tiden gjorde jag inte mycket produktivt.. planerade några månader framåt, käkade mat och godis samt laddade ipod typ... och nu har jag diskat, sökt lägenheter och kollat igenom lite i matteboken..
Nu snart borde jag sova för jag är trött, men jag börjar inte förens 10 eller 12 imorgon, så jag tänkte att jag sitter uppe ett tag till och kollar igenom kemin. vi har nämligen ett stort fett kapitel att läsa i kemin på engelska, tills imon.. men jag har inte ens fått tag i boken xd Sååååå..... jag ska läsa lite gamla anteckningar från gymnasiet och iaf friska upp minnet hehe... har inte mycket att berätta förutom att det imorgon är medeltida sittning.. innebär en sittning med temat medeltiden.. vet inte hur jag ska klä mig..? antingen en riddare kanske? vore gryyyymt ballt.. eller en sån där piga? fast lite mer modernt isåfall ..

måste iallafall gå nu och leta kläder tills imorgon :) Skriver så fort jag har tid, men kan vara lite tight imorgon om jag ska vara ärlig.. kanske blir ett morgoninlägg :D



dumt att jag bara har typ en tunika.... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0