Full rulle hela dagen

Hejsan alla söta människor i världen. Idag önskade jag att folk skulle ta mer hand om varandra.. Jag hoppas någon iallafall gjorde det :)

Sitter i mammas soffa med min underbara hund Donna .. Hon är tyvärr skotträdd har jag och wiktor precisupptäckt.. vi var ute med henne och det sköts några sånna där häx-grejer.. som tjuter som fan ochsen pangar.. hon var livrädd hela tiden när vi var ute och kissade inte .. får ta henne en gång till fast lite senare :)

anyhoooooow! jag vaknade rätt sent idag, hade lite ont i kroppen.. sen ville mamma till a6 så då hängde jag och wiktor med dit.




väl där så letade vi en telefon och sen blev dfet inte så, så istället ville mamma trösthandla något och då blev det ett par jättesnygga skor :) sen käkade vi på soya och sen drog jag hem till pappa för hasse bad mig, han ville spela bordsspel :D så det gjorde vi tills vi var klara med det och jag och hasse skjutsades av leena.. väl hemma hos mamma igen så la jag mig i sängen, tittade lite på tv och sen gick ut med hunden och nu har jag fastnat vid tvn igen..


jag ska fira nyår imon, såklart. men jag är inte så värst pepp. jag har också en hel del att berätta om. men en sak jag måste påpeka är att jag veeerkligen saknar MC.. hon är i malaysia :o omigosh.

Nu är jag för trött för att berätta om mer, men it will come . Jag har btw fuckat upp min dygnsrytm igen, jag önskar innerligt att jag lyckas vända den till skolan och fixa alla kurser i skolan framöver, som jag gjort hittills :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0