Middagsbjudning!

Hejhopp! jag är sjukt ovan vid att skriva på wiktors dator, men äntligen har jag fått klorna om en dator. har inte haft någonstans att skriva innan, förutom igår när vi kom till mamma, hon är snäll och ajg får alltid låna hennes dator (tog nämligen inte med min laptop själv för den är så jävla stor..) dock så hann vi bara vara här  i någon timme innan vi åkte tillbaks till pappa för att hejja på honom på en pokermatch ;P

Jag har dock haft fullt upp hela dagarna dock ändå, men jag antar att det stämmer för de flesta andra också, så det kanske inte gjorde så mycket att det har varit låg bloggnivå hos mig... Förövrigt så har jag massor att berätta om eftersom jag inte bloggat på dagar, men jag tänkte att jag tar små inlägg i taget för det är roligare och enklare att läsa.

Fan vad störande. Jag kan inte ladda upp bilder här heller för nätet är så jääävla slött! ;( försökt med en bild nu sen jag började skriva.. omg. jaja.. det ordnar sig nog :)


Öhm.. JA! just det :D middagsbjudning! Idag har mamma bjudit in pappa och klas (och egentligen även hasse och leena) på middag :D Jag gjorde förrätten (räksoppa! <3) sen gjorde mamma själva middagen som är schnitzel och stekt potatis samt sallad.. till efterrätt blir det crepse typ, men med äpple/kanel fyllning och glass eller grädde till det :D
Leena och hasse skulle till Danmark idag och kunde tyvärr inte komma, sen tror jag att klas är för sjuk för att komma.. vi får se:) Jag kan inte få tag i någon av pappa eller klas heller så jag kan fråga.. men men.. Jag är assugen. Ge mig mat nuuuuuuuuu>.<

btw så garvade folk åt mig igår för jag åt stup i halvtimmen =(. inte rättvist. jag är hungrig, cant help it!
och nu jävlar har jag dragit ut på inlägget bara för att få bildjäveln att ladda, men den vill inte, så nu går jag och hjälper mamma att duka istället :) hoppsas att det inte cpar nu vid "publicera"knappen så den inte laddar klart. SNÄLLA. Har iaf sparat det på ctrl C

Titta! Jag visste att det skulle cpa! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0