sååå mycket att stå i ! :D

Awwww jag har inte bloggat för mina dagar har bestått Av maaaassa jilahopping, en dags städning, en dag Av matlagning, julpyntat, slagit in julklappar osv :D dock inte gjort julgodis eller lussebullar


Aaanyway jag har haft en awesome dag med Massa matlagning :D sen kokade vi aaaasmycket julgröt som vi sen tog med till mina söta sysslingar som vi precis kom hem från

vi åkte dit vid 19 och börjadekäka lite gröt sen tog jenny fram sin nya superyummie lingon-cheesecake
men den var rätt fryst så vi började dela ut lite klappar till alla små och då blev det lek och stoj I kanske 40min sen åt vi cheesecake och busade ännu mer

iMorgon är det julafton :) den bästa klappen levereras nog på kvállen I form Av en wiltor :) jag längtar.. Har inte träffat honom på runt 20dagar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0