Aj. Klantskalle.

Seriöst. HAHA. jävla idiot.

Jag sprang ner för jossans tappor påvägen hem.. Stentrappor i hennes trapphus.. ooooch det var släckt.. ingen lampa...och sista två trappstegen så hoppade jag, hade en ganska jättebra fart. men nej KABOOM. pajade foten.. den vrickades och jag flög ner i stengolvet med rumpan hahahaha.. så fick asont i svanskotan med.. det var ganska kul nu när jag tänker på det, menar.. hade jag sett händelsen utifrån hade jag ju garvat hahah men aah.. det gjorde iallafall fruktansvärt ont i foten.. men jag ställde mig upp och började "gå" (halta) direkt.. och sen efter typ...35 sek så kändes det precis som normalt..
Och efter ytterligare några minuter så gjorde det asont =(.. nu gör det med asont.. och svanskotan.. haha aja, får ju fan ta och lära mig någon gång.. får inte vara så oförsiktig när jag går på min medicin...
men hur ska jag isåfall kunna få börja åka skateboard igen?... ><




Tittade inte på sandor slash ida btw. nej. det blev tusen gånger starkare istället.. den var väl.. hyfsad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0