Beautiful nails och störda tankar..

Ah. Alltid bättre när någon annan gör skiten (H)

Dock. Hah. Jag är SÅ FJANTIG när det kommer till smink, krämer och annat sånt.. Nu när mamma fixade mina naglar så inser jag att.. Sprutor, blodprov, och alla andra sånna "läskiga" saker inte stör mig ett skit men nagellacksborttagningsmedel stör mig utav bara fan?! HAHA.
Det gnisslar så jävla obehagligt. OCH det svider om man har sår. PLUS att det gör ont att "ta bort nagellack som hamnar utanför nageln"  -.- Nagellackborttagningsmedel svider inte ens en tiondel av vad en spruta gör, men ändå så hatar jag det mer .. haha.. Borsta håret och någon rycker lite för hårt är också värre. Tandkräm FYFAN vad äckligt.. Haha fan vad jag är fucked up.

Hårspray är likadant. OBEHAGLIGT. Smink likaså, om man inte har något jävla highclass smink som jag ibland får av folk men ah... nejjjj. usch.



Snart äre btw CSI.. Så hinner inte träna en timme innan det.. Vid 22 slutar CSI och då börjar något program med Magnus Betnér som jag med ska glo på. SEN kan jag träna ;D


Så blir väl lite sent ikväll men det går ju också :) Imorgon har jag inga viktiga planer så det är ju skönt.. eller oskönt.. gillar att göra saker om dagarna.. annars känns det lätt som en wasted dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0