Boston Legal

Har precis tittat på fyra avsnitt av BL. Det är faktiskt fruktansvärt kul och bra men går på så jävla konstiga tider och har aldrig pallat ladda ner det.. Men iaf.. NIce vare!



Just nu sitter jag med läxan igen.. Har kommit halvvägs. Inte direkt effektiv hahaha.. men what can I say? vad ska jag annars göra...? Glo på ännu mer serier..? Yep. Inte värt. Så drar ut på det istället. Ännu mer ovärt men ah.. dunno haha känns soft.. Borde dock duscha.. fast tror jag gör det om någon timme..

Mitt rum är så fint nu när det är nystädat :) Dock måste jag hämta mina sängkläder och bädda om hela skiten igen. orkarrrrr inte. heh. Sämzth..

Ikväll hoppas jag på en awesome time med serier, smörtstekta championer och bara.. mys.. <3 lite tända ljus och .. chill helt enkelt. WAOW nu blev jag så sugen på det så jag ska VERKLIGEN göra klart min läxa så jag inte har nååågot att ha ångest över.. Och så duscha o.s.v.. Mysigt! (inte duschen då, men att sitta nyduschad i ett varmt rum sen!)

Kanske även bloggar lite och gör er lite avundsjuka ;) Hoppas ni gillar championer så mycket som jag gör haha.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0