Chill dag!

Ah.. eh.. har inte skrivit så mycket idag.. Har mest tittat på how i met your mother.. Mina små huvudvärker som har tendens till att bli migränanfall har slutat och jag lär inte få migrän idag =) Känns skönt..

Sen efter himym så kom Elena så vi har mest babblat och chillat och pluggat lite.. ska ut med hundarna nu och sen bädda åt henne så får vi se vad som händer ikväll.. sorrie för låg uppdatering heh... imon blir det nog bättre.. Ska träna, träffa jossan och tänkte även gå till vägledningscentrum för tips och råd om min framtid.

Skriver från pappas dator.. här är en gammal bild på mig haha.. från pappas mobil  så den är lite suddig =) är på lunds universitetssjukhus .. dom hade en jätte stor nallebjörn där <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0