Denna dag har flytit förbi fint..

Jag har inte duschat... som jag skulle.. men det gör jag väl nu snart istället då..

Ska glo lite himym senare men just nu tänkte jag bara berätta om min dag.. Vaknade ganska sent.. Pratade ett tag med fina mamma och sen lagade vi mat.. När maten var klar så kom Ting och jag gjorde läxor med honom i några timmar.. plus käkade.. sen åkte jag iväg till Boris.. Manfred kom också och Sabina var såklart där också :)

Gjorde mest ingenting..babblade och tittade när boris spelade Chrono Trigger från supernintendotiden :) Niiice spel! och sen spelade vi lite bomberman med och lagade lite käk..  Så.. thats my day! Pappa hämtade upp mig sen så snäll som han är.. <3


Alltså. just nu gör mitt hjärta asont ???! varje slag gör FRUKTANSVÄRT ont. typ svider till- ish..:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0