DUUUUDE?! Hur kan jag?!

Afffff! Sover för mycket. Inatt har jag sovit 12h. Värdelöst. Ville ju inte...
Så vad ska jag göra idag? Duscha. Se på Haichicko (stavning...?) och inget annat. Har ju inget viktigt att göra idag men vill fan ändå inte sova röven av mig! Dåligt...

Nu ska jag upp och ta en mysig kopp te, käka lite piller och sen duscha och borsta tänderna..
Sen blir det nog filmen ^^ och justj a.. Ska klippa mitt hår idag med. Mamma kommer hem om ungefär en timme... så kanske borde vänta med att duscha tills hon har klippt mig?.. vi får se vad som händer...

En sak som är riktigt rutten med denna morgonen är att 1. jag är jätte snurrig pga medicinerna men också 2. jag vaknade av att solen sken in i mitt fönster.. trodde jag. Det är ju dåligt väder. Rövigt...


Men trots alla dessa små jobbia delar som att sova för länge, duscha, ont i halsen, klippa håret och vara snurrig så tror jag att idag kommer bli en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0