Ge mig sommar. Give me summer (Bomb of pictures)


haha, ååååh UNDERBARA Mc och Emma.. På jingilägret. Vems solbrillor har jag anyway?


Störd bild på störda barn <3 men jag älskar er



Svensk sommar är ganska mysig när den är som bäst..



Gran Canaria


Gran Canaria


Gran Canaria



Vättern




Vättern ute vid gränna <3


USA


NY


Coney Island


Vissmålen här uppe på berget..


Hängmattor <3


Underbara dagar hos mina sysslingar


Öland



Kolmården


Österrängen 2005 haha.. Mcs fester när vi var.. vad var vi? 15 va? 14 menar jag.. haha åh <3



Piren på sommrarna <3



äta massa glass <3


Fina tunna sommriga kläder <3 jag älskar den här bilden.. så söta sysslingar jag har<3



Den simpla vackra Mjölkafållanparken precis här bredvid <3




Söta konstiga blommor








Parkeringshuset på sommarn när man ville vara ensam<3




Vättern igen. JAG ÄLSKAR den här bilden ufft <3 lucky shot men jävlar vad perfekt bilden blev imo








Hoppbilder med hanky <3


äta jordgubbar hela jävla dagarna med jossan <3




utsiktsplatsen uppe vid gränna <3 OCH jag hatar att kjolen är för liten för mig nu =(




att bara ligga och sola och snacka skit med världens bästa emma mc och jossan <3
trots att jag aldrig får någon brun färg så är det NIICE att sola



Ut mot gränna igen




bada i ISKALLA sjöar fast man inte riktigt vågar <3 .. eller ah. iskalla är dom ju inte.. 18grader ish men FAN ITNE OKEJ. iskallt.. haha denna bilden är klockren.. från .. 2005?



sommriga random underbara dagar


Skejta på sommrarna<3



Bada i vättern<3 Ungefär så besvärad som MC ser ut, ungefär så känns det. SÅ KALLT! fast det brukar ju ligga runt 18 grader men ändå =(


spana efter snygga killar ?;D HAha nejdå.. gammal klasskompis på bilden bara.. hahah


Hjula runt i parken i stan <3


picknickmys



Små äventyr i lund har jag ju också vart med om.. haha.. Jossan vafan vad mycket saker vi gjort.. <3 jag saknar det..


GLASS<3 jag vill ha..


grillkvällar och riskspel med familjen



Klä sig sommrigt och fint ?;D
Jag ÄLSKAR hela bilden men jag tycker det är fett synd att jag bara kunde ställa systemkameran på en sten och inte hade ett stativ.. Haha..



blommor i håret och söta buketter <3



Ni som säger att mina kinder INTE är stora. TITTA PÅ BILDEn.


Och STUDENTEN <3 var ju med på sommarn.. synd man itne kan göra det varje år ;D


och andras studenter.. detta var fan den varmaste jävla dagen på hela året det året..


Fjärilar


Gungaaaa <3



PIREN <3 igen. heh. tål att nämnas mer än en gång


man kan SITTA på marken utan att bli dyngsur om rumpan


SUNSHINE! <3
HAHAHA FICK MIG att tänka på mitt lunarnamn. HAHAHAHA.. "blondie_sun" det första.. sen blev det ju MillZ som var betydligt mer "cool" HAHAHAHA fjant<3




Livet känns helt enkelt mycket roligare och enklare på sommaren.. det är nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0