Haha, SOOOOO WORTH IT!

Jaaa just ja! Hahaha .. Tränings"tävlingen" har ju börjat. Alltså inte tävling. Utan helt enkelt... en bestämmelse.. jag och en vän ska träna 4h/vecka (ja. vi fick gå från 6h till 4h bara för hans tränare sa att han var för otränad för att träna 6h per vecka- HAH JA, retas på bara bra :D:D )

Oooch.... Idag fick jag payoff, redan. Första dagen.
Snubben kommer hem och klagar söööööööönder på sitt entimmespass. Haha. Helt plötsligt blev min deltagning i detta helt klart Worth it!




idag har förövrigt mina piller kännts såhär.. Jag är jättesnurrig =(

Förövrigt.. vad lite piller jag käkade när den togs.. Nu äter jag 3 till grejer ..

Kommentarer
Postat av: Wiktor

fu!

2011-02-21 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0