Hittade en bildmapp..(BILDBOMB!)

.. med foton som jag tagit på natur osv.. Så nu måste jag visa (A)


Från lägenheten på öxnehaga


Chenters öga (med lins) och reflektion i ögat


Närbild humla


Närbild ekorre



Droppe splash


Ännu mer splash


Humlans vingar, var bara tvungen att visa.. ser ut som små plastbitar.. hah. så gulligt


orkidé <3



Kaffedroppar.. (ja, det är kaffe. inte te. HAH. jag dricker lite kaffe, mkt mjölk och socker (A))


Ett led av tior <3. Mina. som jag samlade. hah. Dom försvann i usa (A)


Larv med tagg


Uppe från Phuset mitt i stan <3.. Dock för ganska många år sen eftersom inte lägenheterna är uppbyggda än, eller SMOT huset ens börjat byggas..



Grose. Ser ni flugan?


FÄSTING. och skojar fan inte. Det var SÅ ÄCKLIGT!!.. och ja, den satt på en av vovvarna ;( Stackare!



Från PHuset igen<3



KÅLVÄXT . älskar den här bilden


Spindel



Geting




Nu ska jag gå upp ur sängen for real. suck.

Kommentarer
Postat av: Elena

SHIT vad duktig du är på att fota :O:O:O !!! det visste jag inte... jättefina bilder

2011-02-19 @ 19:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0