Honey, Im home!

Hufft! Hemma nu.. Såå VAD har tagit så lång tid? har inte ens fixat klart naglarna eller träffat elena eller tränat en extra timme.. Nej. Har faktiskt bara tränat, vart på arbetsförmedlingen och ringt soc.. Samt lagat mat !:D

Bassängträningen var fucking awesome. VARMT SOM FAN <3 och bra träning. Sen tog arbetsförmedligne fan 2,5 timmar typ.. Kom dit, skrev in mig, väntade i kö på att få prata med en handläggare (flera timmar!!!) och sen pratade vi i fem min, fick ny tid. Fucking shit seriöst vad drygt det var.. Och iaf ... öö.. Sen kom jag hem, ringde socialen och det var inte öppet så ska ringa imon sen också så ringde jag malmös sjukgymnastik och avbeställde tiden där..

Nu har jag och pappa bakat paj i typ en timme =) blir köttfärspaj till middag idag.



Pappa ropar nu så måste springa men ska berätta lite mer ingående sen och visa bild på våran mumsiga paj som vi förmodligen ska käka nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0