Hos Jossi

Jag är hos jossan.. =) Missade träningen imorse. heh. men det va för jag var uppe så länge innan... ufft.. hahah. men sen när jag kommer hem så ska jag träna, duscha och fixa garderoben..

ska snaaart se en geishas memoarer.. Ååh =) Älskar boken och filmen! Mest boken, men jag gillar att dom gjort filmen så lång så dom inte missar något viktigt



hahaha.. jossan frågade hur jag använde alt + tab funktionen på datorn.... och sen visade jag windowsknappen..  hahaha hon bara stirrade på mig, halvchockat och nära att brista ut i gapflabb, så istället började jag garva och sa "sorry hahaha jag är en sån nööörd!" vi började asgarva och så sa hon " hahaha nu öppnades ju  en helt ny värld för mig!!" hahaha underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0