I am shitting you not.

Jag har fan glömt att berätta en sak som verkligen är heeeelt JÄVLA SJUK. Och heeelt jävla sann. HERREGUD. HAHAHA.
Först började med ett fail av mig. Mina operationsvideos.. Vissa av dom visar mina boobs i, men jag hade inte laddat upp någon där detta syntes. TRODDE JAG! Nej. Det var en som var uppe. På youtube.. Hade valt fel video men ah iaf..  den är såklart borttagen nu så ingen ide att leta;)

Men ah.. Sååå hade jag ju fleratal videos från sjukhuset där.. Och så skrev en från storbrittanien till mig på utube.. visste inte ens man kunde skriva till varandra där.. Så svarade hur sent som helst.. flera månader senare..
Han hade skrivit typ "vad har hänt, hur har det gått, hur mår du blablabla jag är sjuksköterska " osv osv..
Men sen så fick han iallafall min msn för att få mer info, pallade inte skriva ett fett långt meddelande på utube utan isåfall låta han skriva frågor som jag svarade på..




Och.. Det föööörsta människan gör på msn är typ "CAM ?!?! CAM!?!?!" ish. fast säger väl mer något i stil med "how are u feeling now? Can I see you in cam? See how you are doing".. Men man fattar ju grejen...suck

Så jag sa iallafall nej.. men sen iaf så började han bara "BUT IVE SEEN U IN VIDS ALREADY WHATS THE DEAL?!" ish.. och.. hahah sen kom vi iaf in på att prata om en video jag hade lagt upp, den med granny pantiesarna..

Och så ... Seriöst. DETTA ÄR SANT. Kan kopiera msn konversationen om ni vill..
Hursomhelst... Snubben säger "I bet those panties goes up to your boobs" ish..
och jag bara "yeah they do"
Då säger snubben.. (håll i er) "I bet they will make a fine camel toe"
SERIÖST?! HAH. det är inte det värsta.
Så sa jag "haha yes probably" eller något i den stilen.. Så säger han .......... "I bet it would taste good"
WHAT . THE. FUCK?!
Och så säger jag "I bet it wouldnt when im pumped with morphine and other drugs "
"Well then we have to try"
SÄGER BARA. VAD I HELVETE?!?!?!?!... så sa jag något om "who said anything about us" ish. SÅ JÄVLA ÄCKLIGT seriöst. Fan vad ..obehaglig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0