Jag är så jävla blödig..FU Hachiko :(

HAHAHA JAG HATAR sorgliga filmer. Har någon slags hatkärlek till dom..

Såg precis Hachiko.. Och MITT I det sorgligaste så kommer såklart BÅDA mina hundar och hoppar upp i knät?!?!? HUr ska jag reagera, va vava?! :( haha. .. Aja filmen var iallafall hemskt gullig och söt .. För er som inte börjar lipa eller känner saker med filmer så kommer ni nog uppfatta den som lite långdragen.. men om ni, precis som jag, blir indragen och påverkad av filmen så kommer ni nog gilla den .. :)



Aaanyway.... haha.. har alltså inte hunnit göra något idag förrutom chillat med te, film och hundarna..
Vad som återstår är dusch, klippa hår, fixa mig (alltså typ.. borsta tänderna... och ta mina piller. heh)
Imorgon är det träning för mig och sen efter det så ska jag hjälpa Tingting med matten lite.. Kommer nog bli nice :) Han var bättre än vad jag förväntade mig sist så det ska nog inte bli några som helst problem :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0