Jag har träningsverk.

Seriously.. hah. Har as ont i armarna (bröstmusklerna??) från armhävningar igår och ont i benen som fan för den där "90graders övningen" och cyklingen tror jag.. Sjukt störande..
Förövrigt så har jag plockat undan i mitt rum, men måste bädda och dammsuga med.. fast jag ligger i sängen nu så det lär ju inte bli bäddat iallafall.. haha..Sen har jag också SVIN ONT i min svanskota.. Låg på mitt golv och gjorde situps och cyklade med benen.. Mitt golv är jävla kakelplattor..


Nejfan helvete. vill göra något idag!.. ufft!
Förövrigt. En awesome seriesida till er :) som jag tittade igenom igår..






Seriously.. hah.. Im hurting so much.. Cause of my training yesterday.. haha.. shit.. My arms (maybe boobmuscles?) hurts from the push-ups and my legs hurt from another excercise I did yesterday...
I've cleaned all the stuff away in my room but I still need to use the vacuumcleaner here... And make my bed. But since Im in it right now, I doubt that Ill acctually will make it.. haha...

The link is a site to an awesome series page

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0